»V 20 letih še nismo imeli politike, ki bi imela modrost in pogum, da bi poskrbela, da bodo vsi šoloobvezni otroci dobili brezplačna učna gradiva. Upam, da se bo to zgodilo zdaj.«
»Pričakoval bi, da bi bila rešitev v zakonu prej obratna - da omogočimo tistim občinam, ki imajo problem, da ima za določen čas višji normativ.«
»Nihče v tej državi nima čisto zares odgovora na vprašanje, zakaj potrebujemo tako rokohitrsko predmet, ki mu bomo rekli 'Tehnika in digitalne tehnologije', in to v 7. razredu osnovne šole, kjer že obstaja predmet s praktično enakim ali pa zelo podobnim imenom 'Tehnika in tehnologija'.«
»Mislim, da bi morali doseči družbeni konsenz, da bi vse dejavnosti otrok v okviru osnovnošolskega izobraževanja, ki bistveno prispevajo k njihovi izobrazbi, morale biti financirane iz javnih sredstev.«
»Poiskati bomo morali odgovore na vprašanja, kaj takšna izrazita digitalizacija in tehnologizacija pomenita za izobrazbo mladega človeka...«
»Do nas je prišla vest, da namerava ministrstvo za javno upravo uvrstiti šolske svetovalne delavce v tri izhodiščne plačilne razrede nižje od učiteljev. Tudi tri razrede nižje od vzgojiteljev.«
»Želel bi verjeti, da gre za pomoto. Ker če ne gre za pomoto, če nekdo v to dejansko vsebinsko verjame, potem imamo veliko večjo težavo v državi.«
»Ne pa, da se ne ukvarjamo s političnimi menjavami v upravnem odboru Pedagoškega inštituta, zato da bi nagajali pri imenovanju direktorja, ko se ne bomo ukvarjali s tem, da v enem zamahu zamenjamo vse komandirje policijskih postaj.«
»Obstajajo nesprejemljive razlike v dosežkih otrok, očitno bo treba razmisliti, s kakšnimi ukrepi bomo zagotovili, da bodo imeli vsi otroci možnost priti do enako kakovostne izobrazbe, politika ne more reči, to je nekaj, kar lahko odložimo še za dve, tri, pet let.«
»Učitelji, ki morajo pripeljati učence pri pouku do kakovostnega znanja v nekem določenem času, so precej odvisni od tega časa.«